dinsdag 5 januari 2010

Het stokje


De figuutjes van Santa Tiny hangen in de boom. Allez boom, het zijn een paar gesnoeide takken van onze wilg. Ideale gelegenheid om het stokje te vangen.
Ik was eerst van plan een hele reeks zelfgemaakte dingen in de boom te hangen. 't Is enkel bij een vogeltje gebleven en wat zoutdeegfiguurtjes. Ik heb wel wat witte kerstballen 'gecustomized' met rode verf. Echte rode ballen zijn zowat onvindbaar. En metallicen ballen wou ik niet.
Het is trouwens mijn eerste kersboom. Nu mijn dochter bijna 2,5 is heeft ze wel interesse voor de Sint, kerst, verjaardagen, ... Het kind kreeg bijna een attack toen ik haar uit haar bedje haalde en zei dat er beneden een kerstboom was. Ze begon ver te hyperventileren als een puber die hoort dat ze Miss Cheerleader geworden is. Groot was de teleurstelling toen ze zag dat er niet eens lichtjes in hangen. Stap voor stap voor de mama ook he. Misschien ben ik volgend jaar klaar voor iets meer kitch. Ter compensatie hebben we wat zoutdeegfiguurtjes gemaakt.
Ik denk niet dat iemand nu nog het stokje zal vangen, zeker?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het toch leuk, ondanks het lage enthousiasme van de dochter :o).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schone boom! Leuk, classy alternatief voor een klassieke kerstboom.
    En wat een plafond zeg!

    BeantwoordenVerwijderen