donderdag 24 december 2009

Secret Santa





Het is compleet onverantwoord dat ik hier nog iets blog. Maar terwijl de vierde taart in de oven zit haast ik me snel om te laten weten dat ik mijn pakje heb.
En het is fantaaaastisch! Ok, ik ga niet meer roepen maar het is echt heel leuk. Het overschattigste brillendoosje ooit! (Ik had net geen brillendoos en nu hoef ik er ook geen te maken). Een kooktenuutje voor mijn dochter! (Net goed, ze heeft van de sint een keukentje gekregen en is dus bij deze volledig geƫquipeerd. Alsof Tine mijn gedachten las: die twee dingen waren onbewust dingen die op ik op mijn verlanglijstje zou gezet hebben, had ik er aan gedacht. Nog een cadeautje voor dochterlief: potloden in een zelfgemaakt jasje. En het stopt niet. En er zaten nog figuurtjes bij die nu in de kerstboom hangen te pronken en een patroon voor een kleedje. Wow, wat een overdaad aan pakjes!
Dank je zo erg, Tine!
Zo leuk zeg. Zo'n cadeautjes zijn toch veel plezanter dan een bongo-bon of een boek dat je zelf gekozen hebt.
Moeten we wachten tot volgend jaar, Tess, of kunnen we ook een verjaardagscadeautjesswap organiseren? Ieder krijgt iets op zijn eigen verjaardag?
Tine en Tess, super fijn van jullie!
En nu ga ik de keuken wat verontslagvelden.

edit: de foto's staan er nu bij maar ik ga wel eens moeten googelen om die fotootjes er wat schoner geschikt op te krijgen.

1 opmerking:

  1. Wauw zo leuk!! Ik kijk al uit naar de foto's.

    Ik denk dat ik ga wachten tot volgende kerst, anders dreigen er volgens mij mensen af te haken wegens overload.

    Ik ben echt blij dat je zo blij bent. :-)

    BeantwoordenVerwijderen