zondag 29 november 2009

Josaph'art


Dit weekend was het Josaph'art in Schaarbeek. Ik keek al wéken naar uit naar deze Brusselse 'Kunstsuperette'.
En jaja, ik was allerminst teleurgesteld. Bon, het enige negatieve gevoel dat ik eraan overhield was mijn eigen onkunde. Fantastisch guitige knuffelbeesten (Cocamande en Miss Boule) gezien, mooie juwelen, hylarische kussens (Les crapaks), toffe broches en tasjes, ... Er was ook een meisje dat heel mooie stoffen hangertjes, fragiele portefeuileles en andere hebbedingetjes maakte, maar zij had geen kaartje en ik dus geen link. Eigenlijk vond ik zoveel leuk dat ik gewoon niet kon kiezen en ... niks gekocht heb.

Dat maak ik goed op de volgende bijeenkomst:
Marché aux créateurs
11/12: 13-18u
12/13: 13-20u
13/12: 13-18u

Intussen is er ook
Vente de créatures
6/12: 11-19u
maar daar kan ik niet naartoe.

0 reacties:

Een reactie posten