maandag 7 februari 2011

Vangst

Dit heb ik meegepikt van bij Miss Boule





11 opmerkingen:

  1. tof! hier was het een trage ochtend, en je opmerking indachtig heb ik dan maar gewoon geen poging meer gewaagd. we zijn dan maar de bib van St J gaan ontdekken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof!
    Hopelijk zit de goesting van dochter erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh schoon zeg, toch wel lichte jaloezie! ik gun u morgen een blik op mijn vangst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik krijg spijt dat ik niet gegaan ben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah ben je ook gegaan! Ik was vorige keer ook erg content met mijn vangst. (en heb je ook naar boven gekeken, waar haar voorraad stoffen ligt?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, tof atelierke he! En toffe madam. Ne gansen parlé over haar machine en haar lief en haar kinders en haar stoffen. 't Was fijn.

    BeantwoordenVerwijderen