dinsdag 12 oktober 2010

Wie wint?


Mensenlief, zoveel reacties voor de give away. Zovelen zouden dus met die gele tas willen rondhossen. Zo fijn dat te weten. Ik heb onmiddellijk zin in nog een give away. Maar gezien mijn dagindeling (baby voeden, verschonen, dutje doen, dochter afhalen, ...) ligt dat nog niet direct in het verschiet.
Maar, wie heeft er nu gewonnen?

Silke!

Een pietzak blijkbaar want ze won nolangs nog wat.
Silke, laat jij je mailadres achter? Ik hoop een dezer dagen een minuutje te vinden om naar de post de hollen.

6 opmerkingen:

  1. Moh heb ik echt gewonnen? Het zit me inderdaad mee! Dat doet wel deugd want de dagen zijn al zwaar geweest de voorbije maand, en zoiets lezen bij je thuiskomt is reuzefijn!

    Mijn e-mail is yashengo at hotmail.com

    Alvast bedankt om mijn dag goed te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! (beetje heel erg jaloers)

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat heeft silke geluk zeg ! zo'n mooie tas ! ( als je hem niet wil silke ;) ... )

    BeantwoordenVerwijderen