woensdag 5 mei 2010

Twee in een


Dank je wel, Miss Patee, Janina Modaal en nog iemand (sorry hoor, ik heb er waarschijnlijk al 100 keer overgekeken maar ik vind die derde persoon niet meer terug...).

First things first: de sunshine award
De regeltjes:
1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel neerzetten.
2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.
3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wilt.
4. Link de genomineerde bloggers in je post.
5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.
Gelukkig geen mysterieuze weetjes die ik dien op te diepen. Ik ben altijd heel blij met een award maar de idee dat ik een halve waslijst aan info dien te geven, schrikt me serieus af.

Second things ...: de happy award
Dingen die me blij maken:
- Mijn dochter nog even bekijken voor ik zelf onder de wol kruip.
- Ijsjes
- Zon! Mag zelfs snikheet zijn, ik wil zo graag zon.
- Bloemekes in de tuin. Of de tuin tout court. Daar geniet ik zo van sinds een paar jaar in een appartement zonder tuin. En ik heb nog niet eens een moestuin. Dan zou ik er helemaal niet uit weg te slaan zijn.
- Fetapannekoeken ;-)- Waarschijnlijk nog 1000 andere zaken waar ik alleen op kom als ik niet krampachtig voor mijn scherm zit te zoeken naar happy zaken.

En waar gaan die twee awards naartoe? Ik gooi ze stokjesgewijs weg en ik durf wedden dat de juiste ze vangt!

4 opmerkingen:

  1. Hoe je die fetapannekoeken maakt,dat wil ik toch wel graag is weten. Vooral omdat ik juist een pakje feta in de frigo heb liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tiny, die kan ik niet zelf maken hoor. Bij de Turkse bakkers verkopen ze iets wat lijkt op pannekoeken. Daarin wordt feta, honing, ev. olijfjes en gemarineerde paprika, courgette en aubergine opgerold. Op de Zuidmarkt maken ze die vers klaar. Wel lang aanschuiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janina snapt wel waarom ik over die pannekoeken begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ok :)
    Maar heb ondertussen een receptje gevonden en ga ze volgende week toch eens zelf proberen maken.
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen