dinsdag 6 april 2010

Mijn excuses...

Dat komt ervan. Maanden geleden maakte ik een ballonrokje. Nu dacht ik even snel een patroontje te kunnen maken, zonder te vergelijken met het origineel en zonder te checken (dochterlief te laten passen) geef ik het aan de Moeders voor Moeders-actie. Twee dagen geleden valt mijn frank, er zit een fout in het patroon. Ik heb nu even de voering met rits nagemaakt en laten passen en inderdaad... er zit een dikke fout in. De rok is vanbinnen zo smal dat ze niet deftig kan stappen. Zelf beweert ze dat het heel goed zit en demonstreerde ze dat ze er zelfs mee kan fietsen, maar ik geloof er niks van.

De voering moet op zich een A-modelletje hebben en geen koker-model. Ik corrigeer mijn tutorial asap. En ik hoop vurig dat nog niemand zijn mooie stof verknipt heeft. Of indien wel, dat ze als voering toch een minder mooi stofje genomen heeft.

1 opmerking:

  1. hey, tof, mijn oudste dochter heeft ook zo'n rokje (gekocht weliswaar) maar ze wilde er graag nog zo eentje/ Zo'n ballonrokje is het enige rokje dat ze nog draagt, verder is ze volledig overgeschakeld op jeans. Ik ga deze tutorial zeker eens uittesten. Ik hou je op de hoogte van het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen