zondag 20 december 2009

De Sint (met vertraging)





Voor alle duidelijkheid: de Sint was op tijd maar ik dacht pas een foto te bloggen eens het geschenkje "meer af" is. Maar dat blijft maar duren, dus bij deze.

Vertrekpunt: een hangkastje van de keuken zoals we ze hier aantroffen wanneer we het huis kochten. Omgedraaid, Ikea-wieltjes ondergezet (geen goede keuze: ze rollen te vlotjes en de keuken rolt weg wanneer je een deurtje opent), dan een werkblad in multiplex gekozen, daar een gat uitgezaagd, geverfd en een inoxen slakommetje in vastgezet. Met twee diktes bezemstelen een kraan gemaakt (die volgens mijn dochter een zeeppompje is) en knopjes. Wegens geen tijd meer heb ik de kookplaten er gewoon opgeschilderd ipv met een dunne triplex te werken. Ik heb nog steeds geen mooie folie gevonden die de deurtjes kan bekleden en aan de deurknopjes moet ik nog wat doen. Een handdoekhangertje etc zal 'ooit' ook nog volgen.

1 opmerking:

  1. Zo een leuk idee! 1000 keer beter dan dat plastieken geval dat hier al 7 jaar staat!

    BeantwoordenVerwijderen